lördag 16 januari 2010

Hajen.


Det är ju det här jag säger! Kära vänner, om ni någonsin får för er att det vore kul att snorkla utomlands eller dyka eller surfa eller göra vad fan som helst som inkluderar hav så tänker jag säga upp kontakten och återta den när ni kommer tillbaka. Det är inte okej att leka med döden och nu råkar döden bo i havet så kan vi inte bara låta den vara? Kanske bara kittla den lite vid strandkanten? Sedan kanske historien är en smula överdriven, but still, inte okej. Och vad var det egentligen människan gjorde 100 m ut i havet? Stod och fumlade med sina jävla dykglasögon! Var det värt det? Really? Nej, jag kan komma på bättre sätt att dö på, sämre också förvisso.. Förmodligen skulle jag ju dö av chock bara jag såg hajen men.. ändå. Som hon som råkade dyka ner rakt i en jättemanet och dog av chock, I am not surprised at all. Anyway, nu vet ni. Fast, jag måste ju poängtera att jag tycker att hajen ska få leva sitt lilla liv ändå och att det inte är okej alls att masslakta dem för det jävla vaccinets skull. Så.

Nu ska jag tona håret (är det inte jordens tråkigaste sak att göra?), duscha och göra mig iordning för kvällen. Tata.

2 kommentarer:

  1. Det är precis min tanke, stanna på stranden, folks! Finns ju allt möjligt läskigt där!

    SvaraRadera
  2. Finn nog förvisso en hel del läskigt på stranden också ;)

    SvaraRadera