onsdag 13 januari 2010

Falu rågrut.

Det här är mitt godaste just nu! Helt galet gott. Senast jag köpte hem falu rågrut var väl för ungefär två år sedan eftersom jag typ aldrig köper bröd. Anna Skipper säger att det är bad for you och jag följer ju naturligtvis Skippers råd, eller inte, men hon har snygga tuttar, Skippern. Jag tror Anna Anka blev lite avundsjuk på dem eftersom jag läste att hon kommenterat dem? Nu gör jag iofs samma sak men det är kanske för att jag är rätt villig att erkänna att jag vill ha hennes tuttar när jag är i hennes ålder, hell yes.

Anyway, jag skulle köpa ost till mina magnifika knäckemackor och av någon anledning kände jag mig lite wild and crazy och köpte prästost? Vilket jävla misstake, så idag skulle jag rätta till det hela och körde på Magré, jävla misstake x2! Vad fan är det för människor som äter sådana här skosulor? Frivilligt?! Varför tog jag inte bara den jävla hushållsosten på en gång? Åh, jag blir så trött på mig själv när jag ska pröva nya saker i matväg, jag vill ha en egen mattant. Jag kom på att jag ändå inte orkar med en hemmafru, var gör man av henne när hon lagat maten liksom? "Kolla, den här garderoben är rätt intressant om man.." Så smäller man igen dörren? Eller? Blir det lite för mycket Kampusch-känsla över det hela? Jag röstar iaf på mattant.

2 kommentarer:

  1. Hahaha, du är ju för rolig! ;)

    SvaraRadera
  2. Hehe, Ne ostar kan vara luriga. Bäst att hålla sig till dom som inte smakar så mycket och vars funktion är mer att pimpa upp mackan än att smaka ost.

    SvaraRadera