söndag 31 januari 2010

Lägga ner.

Alltså, jag funderar på att lägga ner den här bloggidén. Det hela blev liksom lite tråkigare än jag tänkt.. Jag skriver ändå aldrig om det som spelar roll.

Jag skriver aldrig om att jag är så sjukt jävla trött på människor som bara hör av sig när det passar dem. Eller att jag är så sjukt jävla trött på människor som säger en sak men gör en annan. Eller att jag fortfarande inte kan förstå hur fan du kunde börja träffa någon utan att överhuvudtaget säga det..

Jag skriver aldrig om att jag upplevt världens finaste kärlek, eller att jag är himla tacksam över att ha vissa människor i mitt liv, eller andra saker som kan få livet att kännas så jävla bra ibland.

Kanske gör jag det inte för att jag vet att allt man skriver oftast bara leder till missförstånd. Kanske gör jag det inte för att jag vill ha mer integritet än så. Kanske gör jag det inte för att jag i slutändan ändå inte tror att det gör någon skillnad, för vem bryr sig egentligen?

Bläsch.

4 kommentarer: