lördag 9 januari 2010

♥ Hemmingsson.

Nästan alltid när jag stöter på en smart person, tro det eller ej, det händer faktiskt inte så ofta (och vadå stöter på egentligen, läsa i tidning eller se på tv duger tydligen också) - men en sådan där som kan briljera med humor eller allmänbildning eller bara är nördigt insatt i något så komplicerat att jag inte ens förstår vad det egentligen handlar om, så vill jag gifta mig. På en gång väcks tanken och nu senast är det Nina Hemmningsson som står för den känslan, en gammal kärlek, men den blommade upp idag. Jag vet inte om hon känner det också, ärligt talat vet jag ju inte ens hur hon ser ut och vi känner ju inte varandra särskilt väl, faktiskt inte alls men, ändå. Jag vill iaf gifta mig lite med henne.


Förresten så har jag flera dagar i rad när jag gått och lagt mig haft ont på sidan av brösten. jag vittrar bröstcancer. Att jag dessutom häromkvällen blev jättetörstig och drack massvis med vatten tyder ju på att jag fått diabetes, igen. En hypokondriker i giftastankar, what a catch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar