lördag 16 januari 2010

Lördag.

Alltså, jag tror att jag har kollat lite för mycket på krigsfilmer senaste tiden.

Inatt drömde jag att jag och en vän var på en djurpark. Men helt plötsligt är det som att hela djurparken är i en jättestor lokal och i ena hörnet är det typ ett loft. Där uppe sitter en kvinna med ett barn och nedanför står det en massa arga muslimska kvinnor som skriker att hon ska ge sig och i utgången står det militär och poliser som också är muslimer och de släpper inte ut någon. Vi inser ju att vi måste rädda kvinnan så hux flux är vi på loftet och kvinnan är borta men där sitter istället Max von Sydow, ni vet, han i Exorcisten. Det är nu vi tre som sitter fångade på loftet och om vi inte konverterar till islam kommer dem döda oss, paniken stiger och en kvinna klättrar upp på stegen till loftet men henne lyckas vi sparka ner. Helt plötsligt upptäcker vi att det finns ett fönster på loftet så vi lyckas klättra ut, men jag får bära gamla Max för han mår inte bra.. Så springer vi ut i ett fält av någonting och militären upptäcker det och kommer efter. Men då är vi helt plötsligt på ett stort lager och en massa kineser dyker upp och fightas på vår sida, det används pistoler och knivar och jag vet inte allt. Jag hittar en såg (Max har jag tappat bort)men kommer på att den inte lär vara alltför användbar och ja.. väldigt många dör iaf. Sedan vaknade jag.

Note to self; Ease up on the warmovies.

Nu ska jag dra till friskis, men först förbi systemet och köpa en vinare till ikväll. Middag med S och J, S ska laga maten, supernice! Sedan bio, Snabba Cash :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar