lördag 23 januari 2010

Unamazing.

Okej, jag vaknade kanske inte till någon amazing lördag som jag önskade på fb. Istället fick jag vakna med huvudvärk som efter en stund övergick till intensiv smärta på ett ställe. Jag har en mindre hjärnblödning, jag är helt säker. Eller så kallas det migränkänningar, det kan det ju vara, också. Men det är ju mer logiskt att det är något superallvarligt.. Nåväl..

Friskis får vänta till i em, eller kanske tom till imorgon. Jag har pluggat lite och vid 14 ska jag hjälpa moster shoppa laptop, hon håller på att gå sönder av nervositet bara av att teckna ett internetabonnemang med Comhem. Hon är nog den sista kvarvarande människan som har ett Glocalnet-modem som måste ringa upp nätet...

Efter det kommer jag bli bjuden på middag, sjukt nice, speciellt eftersom jag inte ätit varm mat sedan.. ehum.. fyllematen i onsdags? De här exceptionella falurågrut funkar ju både till lunch och middag! Yes, så kräsen är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar