söndag 24 januari 2010

Tålamod.

Note to self; Måste sluta med att slå på tangentbordet när datorn inte gör som jag vill, jag tror ändå inte att den känner det i sin datorsjäl. Just nu är det fb som jävlas och låter mig varken skriva något eller läsa mail, I hate you so much right now hade varit en lämplig låt.

För övrigt vaknade jag tidigt med alldeles för lite sömn i kroppen, så jag satte på film i Voddler och somnade i soffan. Nu kan man tro att jag är en sådan som bara råkar somna till filmer, men nej, somnar jag så är det högst medvetet, vilket får mig att känna mig som en aningens slö individ just nu. Usch på mig.

Innan den 27/1 måste jag gå på bio, förmodligen blir det väl Avatarjäveln (bara folks tjat om den får mig att inte vilja gå, som vilken mogen sexåring som helst), men nu blir det nog den ändå. S ville iaf se den, och kanske någon mer?

8 kommentarer:

  1. Om du tjatar så kan jag väl kanske följa med.. :D

    SvaraRadera
  2. Hur funkar anonymiteten irl?

    SvaraRadera
  3. Ja men då kommer jag inte som anonym :)

    SvaraRadera
  4. Äh, man får inte anmäla sig som anonym heller! En regel vi har..

    SvaraRadera
  5. Det låter faktiskt som en sund regel! :)

    SvaraRadera
  6. Ja jo, jag känner det.. Min plånbok känner det nog också lite ;)

    SvaraRadera
  7. Du kunde ju ha fått "lånat" min plånbok,, den är iallafall väldigt oanonym, när man kollar på mitt kontoutrag så har den varit på lite FÖR många butiker, och krogar :S väldigt social med andra ord, tillskillnad får anonyma mig ;)

    SvaraRadera
  8. Eller jaha.. jag trodde du mena inte slå sönder tangentbordet-reglen, jag kollade inte vad jag hade skrivit innan.

    Men ja visst, släng hit den så lovar jag att du kan bada i kontoutdraget sen! Jag är jättebra på att handla.

    Och jag dör ju lite på det här anonyma..

    SvaraRadera