fredag 22 januari 2010

Platt fall.

Efter det där mailet blev det lite platt fall på dagen.. kanske inte så konstigt förvisso. Inget O'Learys, ingen film och ingen anonym dejt (eh?). Har istället varit ute och gått, handlat hem pålägg, lyssnat på MaryJet och slökollat Simpsons, vilken kalasfredag. Ah well.. ska leta fram ngt sevärt, sedan blir det nog en tidig kväll.. Ska vara på friskis senast ca 10.30 imorrn..

För övrigt fattar jag inte grejen med att tiga ihjäl saker, vill man inte så är det ju bara att säga det, kan man tycka, kan jag tycka.

9 kommentarer:

  1. Men du skulle valt dejten med mig ju, fan nu får jag ju gå på olles utan dig!

    SvaraRadera
  2. Olles? Det går nog lika bra utan mig skulle jag tro.

    SvaraRadera
  3. Nej! Jag ville ju träffa dig ju., :(

    SvaraRadera
  4. Jag är ju den du ska träffa för att vara lycklig forever?! ;)

    SvaraRadera
  5. Haha men vad är det för jävla svar.. Säg nu!

    SvaraRadera
  6. Men om jag berättar det så kommer du vilja gifta dig med mig direkt och adoptera min katt = (du kommer total dissa mig offentligt i din blogg, skriva ett långt inlägg om hur du aldrig skulle dejta någon som mig, be någon av våra gemensamma vänner leta på någon pinsam fyllebild på fb och publicera den här. Vilket kommer innebära att jag aldrig mer kommer kunna träffa en tjej. Utan jag kommer tvingas leva som hetero!) Haha

    SvaraRadera
  7. Och jag som inte vill gifta mig, då är det nog lika bäst att inte veta!

    SvaraRadera
  8. Ja det är nog bäst! haha ;)

    SvaraRadera