tisdag 19 januari 2010

Tråhåhåkig.


Jag känner mig så jävla supertråkig? Men good times kommer.. Imorgon blir det ölkväll (eller cider & drinkar för min del), snart blir det Sthlm, kanske en kryssning later on, snart spelkväll, mer fun helt enkelt. Och mer träna, mer av livet överhuvudtaget - för att få det att låta som att jag nyss haft en nära-döden-upplevelse och börjar återupptäcka livets alla små glädjeämnen, not really the case, men ändå.

Ibland är det så lätt att gräva ner sig i ingenting. När människor inte vill samma sak, när människor prioriterar bort, när människor inte matchar handling med ord, när människor är människor helt enkelt. Min reservplan om att bli ekonom istället för det människoinriktade arbetet jag studerar till känns ibland bara så jävla aktuell. Att bli nunna känns också aktuellt, eller varför inte eremit när man ändå är igång? Vem vill vara en medelmåtta och göra saker halvdant liksom?

Nu ska jag beautysova, mucho needed.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar