torsdag 28 januari 2010

Lattjo.

Idag; Föreläsning 8-9, sjukt tråkig så jag åkte hem och tvättade istället. Men där tog det stopp. Jag hade tänkt fixa saker idag så jag slapp imorgon, men icke. Varför göra det på två dagar om man kan få stressa och göra det på en? Ibland undrar jag om jag tänker överhuvudtaget. Dessutom har jag gått förbi ica tre gånger utan att komma ihåg att hämta ut böckerna från AdLibris, smart.

Imorgon blir det antingen förfest på studentgatan, eller så blir det förfest här.. Folk är så sjukt veliga. Jag har försökt att få hit Plumse men det verkar gå sådär, när blev folk så jävla svårmotiverade? Förstår dem inte att det kommer bli the time of their lives? Kanske.. not quite.. Men jag har iaf en låtlista full av nostalgi! Anyway, det visar sig.

Efter ett samtal med T tidigare idag skickade hon Tina Turner - The Best, med motivationen "du behöver den här". Ibland måste jag bara framstå som en så jävla lattjo person.

1 kommentar:

  1. Grymt med studentfest! Kan man få kika på nostalgi-listan?

    Och du älskade Tina. Everybody does!
    Mwa!

    SvaraRadera