fredag 22 januari 2010

Jaha.

Började dagen med ett lunch-spinningpass på friskis, well done me. Sedan fick jag ett mail, x har drabbats av sjukdom, inte en dödlig sådan eller så men ändå en som kommer att försämra x gradvis, x är redan relativt påverkad. Jag vet inte hur jag ska känna, eller tycka eller tänka. Men nu har jag gråtit lite (både för min och x's skull), berättat för dem det kan beröra och nu borde jag väl sätta mig och plugga, men det är lite svårt eftersom jag inte fått böckerna jag ska ha. Anyway.. Ikväll var det prat om O'Learys.. får se hur det blir. Just nu känner jag nog mest för en filmkväll, precis som det var då, förr.

Nu ska jag äta lunch, falurågrut & apelsin verkar blivit min bestående kost. Sherlock Holmes var förresten sevärd, inte jättespännande hela tiden men jag gillade den..

3 kommentarer:

  1. Strunta i båda O´Learys och filmkväll och gå på en dejt med mig! :)

    SvaraRadera
  2. En dejt med anonym.. ja det låter ju.. spännande...

    SvaraRadera
  3. Hahaha, jaa jag vet!

    SvaraRadera